• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Impuls de la lectura
  • Saber llegir
  • View Item
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Impuls de la lectura
  • Saber llegir
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi a partir del poema “El ninot de neu” [activitat] (2014)

View/Open
La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi, a partir del poema “El ninot de neu” [activitat] (2014) (729.2Kb)
Author
Escola Tàbor (Barcelona)
Departament d'Ensenyament
Publication date
2014-02
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/3287
Abstract
Proposta didàctica de l’escola Tàbor de Barcelona per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi, a partir del poema “El ninot de neu”.
Document Type
Others
Language
Catalan
Keywords
Lectura - Comprensió - Educació infantil
Lectura - Comprensió - Educació primària - Cicle inicial
Extension
18 p.
Publisher
Departament d'Ensenyament
Collection
Saber llegir
Citation
La lectura compartida: proposta didàctica per treballar les estratègies amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi a partir del poema “El ninot de neu” [activitat]. Elaboració: Escola Tàbor. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Tàbor, 2014.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Saber llegir [41]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC