Activitats per treballar les estratègies de comprensió lectora a l’educació infantil i al cicle inicial de primària [material didàctic] (2a edició,2016)
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Publication date
2016-04Abstract
L’adquisició de les estratègies de comprensió lectora és un procés que s’inicia amb els primers contactes amb el text i es va consolidant a mesura que l’alumne esdevé un lector autònom. En aquest dossier presentem un recull de materials i activitats perquè els alumnes d’EI i CI comencin a aplicar estratègies de comprensió i a familiaritzar-s’hi: formular hipòtesis i comprovar-les, fer inferències, fer connexions, recapitular i visualitzar.
Document Type
Others
Language
Catalan
Keywords
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària - Cicle inicial
Extension
28
Publisher
Departament d'Ensenyament
Collection
Saber llegir;
Citation
Activitats per treballar les estratègies de comprensió lectora a l’educació infantil i al cicle inicial de primària [material didàctic]. (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
This item appears in the following Collection(s)
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/