L’escolta estructurada: una proposta didàctica per treballar el procés lector des de la lectura del text per part de l’adult [material didàctic] (3a edició, 2024)
Document Type
Others
Abstract
Dossier didàctic que dóna orientacions per treballar el procés lector. Es plantegen classes de lectura col·lectiva per a educació infantil i cicle inicial, on, a partir de la lectura del text per part de l’adult, els alumnes apliquen estratègies de comprensió lectora. Inclou una pauta per planificar aquest tipus d’activitat i es presenten exemples per als diferents nivells.
Citation
L’escolta estructurada: una proposta didàctica per treballar el procés lector des de la lectura del text per part de l’adult [material didàctic] (3a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2024.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2024-10Extension
42 p.
Collection
Saber llegir;
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària
Keywords
Cicle inicial
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi. La lectura compartida és un tipus de lectura col·lectiva on mestra i alumnes s’afronten ... -
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector a CM i CS [material didàctic] (2015)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2015-01)La lectura guiada és una pràctica habitual a les aules. A banda de facilitar la comprensió, permet ensenyar a l’alumne el procés que segueix un lector expert. Aquest dossier aporta elements per treure ...