Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura
Document Type
Monograph
Abstract
Orientacions basades en les tendències actuals de la psicolingüística i de les teories sobre l'aprenentatge. S'hi poden trobar models didàctics per orientar el tractament de la llengua oral amb l'objectiu d'ajudar els infants en l'adquisició de la consciència fonològica, per planificar sessions de lectura guiada i totes aquelles habilitats i estratègies implicades en la composició de textos.
ISBN
84-393-4746-4
Citation
Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura. Elaboració: Servei d'Ensenyament del Català. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 1999.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
1999-04Extension
88 p.
Collection
Marc teòric de l'ILEC
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació primària
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (2010-11) -
El gust per llegir a educació infantil i a educació primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Fomentar el gust per la lectura dels nostres alumnes, el desig, les ganes i la il·lusió per llegir llibres comporta ajudar a desenvolupar hàbits lectors i actituds positives vers la lectura. La intervenció ... -
Presentació i recomanació de llibres: una activitat per al foment de la lectura autònoma [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Una de les millors activitats per crear l’hàbit lector és que els alumnes es recomanin llibres que han llegit. Tot i que, d’entrada, pot semblar una activitat senzilla, requereix preparar-la i tenir en ...