Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura (1999)
Document Type
Book
Abstract
Orientacions basades en les tendències actuals de la psicolingüística i de les teories sobre l'aprenentatge. S'hi poden trobar models didàctics per orientar el tractament de la llengua oral amb l'objectiu d'ajudar els infants en l'adquisició de la consciència fonològica, per planificar sessions de lectura guiada i totes aquelles habilitats i estratègies implicades en la composició de textos.
ISBN
84-393-4746-4
Citation
Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura. Elaboració: Servei d'Ensenyament del Català. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 1999.
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
1999-04Extension
88 p.
Collection
Marc teòric de l'ILEC
Subject (LEMAC)
Llenguatge i llengües - Ensenyament
Escriptura - Educació infantil
Lectura (Educació infantil)
Escriptura - Educació primària
Lectura - Educació primària
Disseny curricular
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
"L'alegria que passa", de Santiago Rusiñol [material didàctic]
Corrius i Coll, Montserrat; Vilà i Comajoan, Carme; Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català (2001) -
"El meu cor es diu Àfrica", de Víctor Mora [material didàctic]
Farrés Nierga, Jordi; Saurina Clavaguera, Mercè; Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català (2001) -
"Curial e Güelfa" [material didàctic]
Corrius i Coll, Montserrat; Vilà i Comajoan, Carme; Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català (2002)