Presentació i recomanació de llibres: una activitat per al foment de la lectura autònoma [material didàctic] (2a edició, 2016)
Document Type
Others
Abstract
Una de les millors activitats per crear l’hàbit lector és que els alumnes es recomanin llibres que han llegit. Tot i que, d’entrada, pot semblar una activitat senzilla, requereix preparar-la i tenir en compte tota una sèrie d’orientacions per transmetre entusiasme, engrescar l’altre, destacar algun aspecte que els ha interessat del llibre, donar l’opinió, argumentar la recomanació...
En aquest dossier trobareu un recull d’orientacions i consells per dur a terme aquesta activitat amb els vostres alumnes.
Citation
Presentació i recomanació de llibres: una activitat per al foment de la lectura autònoma [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
17 p.
Collection
Gust per llegir: hàbit lector
Subject (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació infantil
Llibres i lectura - Educació primària
Keywords
Cicle inicial
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
El gust per llegir a educació infantil i a educació primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Fomentar el gust per la lectura dels nostres alumnes, el desig, les ganes i la il·lusió per llegir llibres comporta ajudar a desenvolupar hàbits lectors i actituds positives vers la lectura. La intervenció ... -
Avaluació d'actituds envers la lectura [material didàctic] (2a edició,2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)L’èxit lector dels alumnes depèn tant de les actituds positives que hagi desenvolupat en les seves experiències lectores, com de la implicació personal en la lectura. En aquesta proposta didàctica ... -
Parlem de llibres: la tertúlia literària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Aquest dossier tracta de la importància que té per als aprenents parlar sobre els llibres que han llegit o que han escoltat. Parlant dels llibres s’aprofundeix en els continguts, es comparteixen referents, ...