Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura (1999)
Tipus de document
Monografia
Resum
Orientacions basades en les tendències actuals de la psicolingüística i de les teories sobre l'aprenentatge. S'hi poden trobar models didàctics per orientar el tractament de la llengua oral amb l'objectiu d'ajudar els infants en l'adquisició de la consciència fonològica, per planificar sessions de lectura guiada i totes aquelles habilitats i estratègies implicades en la composició de textos.
ISBN
84-393-4746-4
Citació
Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura. Elaboració: Servei d'Ensenyament del Català. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 1999.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
1999-04Extensió
88 p.
Col·lecció
Marc teòric de l'ILEC
Matèries (LEMAC)
Llenguatge i llengües - Ensenyament
Escriptura - Educació infantil
Lectura (Educació infantil)
Escriptura - Educació primària
Lectura - Educació primària
Disseny curricular
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació primària (2010)
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (2010-11) -
Orientacions per a la confecció d’una prova: la lectura en veu alta, 2n de primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)En aquesta proposta per a segon de primària, es donen orientacions per avaluar els components de la lectura en veu alta següents: fonètica, entonació, velocitat i correcció lectora. S’hi adjunta un ... -
La lectura literària a infantil: orientacions per a l’ensenyament de la literatura
Colilles Codina, Montserrat; Juan Cantavella, Anna; Roig Pagès, Marta (2023-2024)