Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura
Tipus de document
Monografia
Resum
Orientacions basades en les tendències actuals de la psicolingüística i de les teories sobre l'aprenentatge. S'hi poden trobar models didàctics per orientar el tractament de la llengua oral amb l'objectiu d'ajudar els infants en l'adquisició de la consciència fonològica, per planificar sessions de lectura guiada i totes aquelles habilitats i estratègies implicades en la composició de textos.
ISBN
84-393-4746-4
Citació
Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura. Elaboració: Servei d'Ensenyament del Català. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 1999.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
1999-04Extensió
88 p.
Col·lecció
Marc teòric de l'ILEC
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació primària
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (2010-11) -
El gust per llegir a educació infantil i a educació primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Fomentar el gust per la lectura dels nostres alumnes, el desig, les ganes i la il·lusió per llegir llibres comporta ajudar a desenvolupar hàbits lectors i actituds positives vers la lectura. La intervenció ... -
Presentació i recomanació de llibres: una activitat per al foment de la lectura autònoma [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Una de les millors activitats per crear l’hàbit lector és que els alumnes es recomanin llibres que han llegit. Tot i que, d’entrada, pot semblar una activitat senzilla, requereix preparar-la i tenir en ...