Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura (1999)
Tipus de document
Llibre
Resum
Orientacions basades en les tendències actuals de la psicolingüística i de les teories sobre l'aprenentatge. S'hi poden trobar models didàctics per orientar el tractament de la llengua oral amb l'objectiu d'ajudar els infants en l'adquisició de la consciència fonològica, per planificar sessions de lectura guiada i totes aquelles habilitats i estratègies implicades en la composició de textos.
ISBN
84-393-4746-4
Citació
Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura. Elaboració: Servei d'Ensenyament del Català. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 1999.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
1999-04Extensió
88 p.
Col·lecció
Marc teòric de l'ILEC
Matèries (LEMAC)
Llenguatge i llengües - Ensenyament
Escriptura - Educació infantil
Lectura (Educació infantil)
Escriptura - Educació primària
Lectura - Educació primària
Disseny curricular
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
"El poema de la rosa als llavis", Joan Salvat-Papasseit [material didàctic] (1999)
Corrius i Coll, Montserrat; Vilà i Comajoan, Carme; Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català (1999-09) -
Bandolerisme i literatura: "Bernat i els bandolers", de Josep Vallverdú i "Galceran, l'heroi de la guerra negra", de Jaume Cabré [material didàctic] (2001)
Claramunt Armengau, M. Àngels; Vega Castellví, Carles; Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català (2001-09) -
Les metamorfosis: "La salamandra” de Mercè Rodoreda, "Les Metamorfosis" d’Ovidi i "La metamorfosi" de Franz Kafka [material didàctic] (2001)
Simó i Peralta, M. Josep; Sanz, Vicent; Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català (2001-09)