Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura
Tipo de documento
Monografía
Resumen
Orientacions basades en les tendències actuals de la psicolingüística i de les teories sobre l'aprenentatge. S'hi poden trobar models didàctics per orientar el tractament de la llengua oral amb l'objectiu d'ajudar els infants en l'adquisició de la consciència fonològica, per planificar sessions de lectura guiada i totes aquelles habilitats i estratègies implicades en la composició de textos.
ISBN
84-393-4746-4
Citación
Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura. Elaboració: Servei d'Ensenyament del Català. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 1999.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
1999-04Extensión
88 p.
Colección
Marc teòric de l'ILEC
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació primària
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (2010-11) -
El gust per llegir a educació infantil i a educació primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Fomentar el gust per la lectura dels nostres alumnes, el desig, les ganes i la il·lusió per llegir llibres comporta ajudar a desenvolupar hàbits lectors i actituds positives vers la lectura. La intervenció ... -
Presentació i recomanació de llibres: una activitat per al foment de la lectura autònoma [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Una de les millors activitats per crear l’hàbit lector és que els alumnes es recomanin llibres que han llegit. Tot i que, d’entrada, pot semblar una activitat senzilla, requereix preparar-la i tenir en ...