dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català | |
dc.date.accessioned | 2022-07-19T10:51:10Z | |
dc.date.available | 2022-07-19T10:51:10Z | |
dc.date.issued | 1999-04 | |
dc.identifier.citation | Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura. Elaboració: Servei d'Ensenyament del Català. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 1999. | ca |
dc.identifier.isbn | 84-393-4746-4 | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/3283 | |
dc.description.abstract | Orientacions basades en les tendències actuals de la psicolingüística i de les teories sobre l'aprenentatge. S'hi poden trobar models didàctics per orientar el tractament de la llengua oral amb l'objectiu d'ajudar els infants en l'adquisició de la consciència fonològica, per planificar sessions de lectura guiada i totes aquelles habilitats i estratègies implicades en la composició de textos. | ca |
dc.format.extent | 88 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Marc teòric de l'ILEC | |
dc.title | Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura (1999) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Llenguatge i llengües - Ensenyament | |
dc.subject.lemac | Escriptura - Educació infantil | |
dc.subject.lemac | Lectura (Educació infantil) | |
dc.subject.lemac | Escriptura - Educació primària | |
dc.subject.lemac | Lectura - Educació primària | |
dc.subject.lemac | Disseny curricular | |