Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català
dc.date.accessioned2022-07-19T10:51:10Z
dc.date.available2022-07-19T10:51:10Z
dc.date.issued1999-04
dc.identifier.citationOrientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura. Elaboració: Servei d'Ensenyament del Català. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 1999.ca
dc.identifier.isbn84-393-4746-4ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/3283
dc.description.abstractOrientacions basades en les tendències actuals de la psicolingüística i de les teories sobre l'aprenentatge. S'hi poden trobar models didàctics per orientar el tractament de la llengua oral amb l'objectiu d'ajudar els infants en l'adquisició de la consciència fonològica, per planificar sessions de lectura guiada i totes aquelles habilitats i estratègies implicades en la composició de textos.ca
dc.format.extent88 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesMarc teòric de l'ILEC
dc.titleOrientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura (1999)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacLlenguatge i llengües - Ensenyament
dc.subject.lemacEscriptura - Educació infantil
dc.subject.lemacLectura (Educació infantil)
dc.subject.lemacEscriptura - Educació primària
dc.subject.lemacLectura - Educació primària
dc.subject.lemacDisseny curricular


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint