Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Tipus de document
Conferència/Classe
Resum
Al final de l’escolarització obligatòria, tots els alumnes haurien de poder ser escriptors madurs: capaços d’aplicar, de manera autònoma, estratègies en totes les fases del procés de redacció, per tal d’expressar per escrit de manera coherent i adequada allò que necessiten comunicar.
Per respondre satisfactòriament a aquest repte, cal abordar l’ensenyament de l’escriptura de manera integrada en totes les matèries i totes les llengües curriculars. Aquest enfocament integrat requereix una presa de decisions, orientades a establir quines línies de centre poden millorar l’aprenentatge de l’escriptura. Impulsar aquestes línies i garantir que els acords adoptats s’aplicaran a les aules i al centre requerirà el treball actiu dels equips docents basat en la discussió pedagògica, així com la coordinació i la revisió i millora de les actuacions dutes a terme.
Citació
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació secundària obligatòria [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2016-05Extensió
3 fitxers
Matèries (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació secundària obligatòria - Ensenyament
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Posem-nos d'acord: les línies de centre!: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)La coordinació i la coherència pedagògiques d’un centre garanteixen la millora dels resultats dels alumnes i l’èxit acadèmic. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? En aquesta conferència ... -
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)Quan les escoles aconsegueixen establir “línies de centre” fonamentades i rigoroses els resultats del alumnes milloren. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? Hi ha consideracions generals ... -
Ensenyar a escriure en totes les matèries: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-03)A les aules s’escriu molt i en moltes situacions. Escriure ajuda a estructurar el pensament i a apropiar-se dels continguts que s’estan aprenent. La imbricació entre lectura, escriptura i interacció ...