Mostra el registre parcial de l'element
Escriptura i reflexió sobre la llengua: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-06-21T10:56:53Z | |
dc.date.available | 2022-06-21T10:56:53Z | |
dc.date.issued | 2016-04 | |
dc.identifier.citation | Escriptura i reflexió sobre la llengua: educació secundària obligatòria [presentació] . Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/3193 | |
dc.description.abstract | Al s. XXI els nostres alumnes escriuen més que mai, però el coneixement que tenen del codi lingüístic els permet fer un ús ric i creatiu de la llengua? Millorar la competència escrita dels alumnes, passa per incorporar a les aules un aprenentatge que inclogui la reflexió sobre la llengua. Com diuen els especialistes “Per aprendre bé una llengua no n’hi ha prou amb usar-la en actes comunicatius, sinó que cal, també, una reflexió conscient sobre la mateixa llengua.” L’ús d’una gramàtica funcional i més pedagògica a l’aula, també, pot ajudar els alumnes a apropiar-se de la riquesa expressiva d’una llengua, i esdevenir així més competents. | ca |
dc.format.extent | 3 fitxers | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Escriptura i reflexió sobre la llengua: educació secundària obligatòria [presentació] (2016) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/lecture | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Comunicació escrita - Educació secundària obligatòria - Ensenyament | ca |