Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
dc.date.accessioned2022-06-21T10:56:53Z
dc.date.available2022-06-21T10:56:53Z
dc.date.issued2016-04
dc.identifier.citationEscriptura i reflexió sobre la llengua: educació secundària obligatòria [presentació] . Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/3193
dc.description.abstractAl s. XXI els nostres alumnes escriuen més que mai, però el coneixement que tenen del codi lingüístic els permet fer un ús ric i creatiu de la llengua? Millorar la competència escrita dels alumnes, passa per incorporar a les aules un aprenentatge que inclogui la reflexió sobre la llengua. Com diuen els especialistes “Per aprendre bé una llengua no n’hi ha prou amb usar-la en actes comunicatius, sinó que cal, també, una reflexió conscient sobre la mateixa llengua.” L’ús d’una gramàtica funcional i més pedagògica a l’aula, també, pot ajudar els alumnes a apropiar-se de la riquesa expressiva d’una llengua, i esdevenir així més competents.ca
dc.format.extent3 fitxersca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleEscriptura i reflexió sobre la llengua: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/lectureca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacComunicació escrita - Educació secundària obligatòria - Ensenyamentca


Fitxers en aquest element

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/