Escriptura i reflexió sobre la llengua: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Ver/Abrir
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Fecha de publicación
2016-04Resumen
Al s. XXI els nostres alumnes escriuen més que mai, però el coneixement que tenen del codi lingüístic els permet fer un ús ric i creatiu de la llengua? Millorar la competència escrita dels alumnes, passa per incorporar a les aules un aprenentatge que inclogui la reflexió sobre la llengua. Com diuen els especialistes “Per aprendre bé una llengua no n’hi ha prou amb usar-la en actes comunicatius, sinó que cal, també, una reflexió conscient sobre la mateixa llengua.” L’ús d’una gramàtica funcional i més pedagògica a l’aula, també, pot ajudar els alumnes a apropiar-se de la riquesa expressiva d’una llengua, i esdevenir així més competents.
Tipo de documento
Conferencia / Clase
Lengua
Catalán
Palabras clave
Comunicació escrita - Educació secundària obligatòria - Ensenyament
Extensión
3 fitxers
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Citación
Escriptura i reflexió sobre la llengua: educació secundària obligatòria [presentació] . Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia:
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/