Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
dc.date.accessioned2022-06-14T11:30:33Z
dc.date.available2022-06-14T11:30:33Z
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.citationEscriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/3148
dc.description.abstractTot i que la gramàtica es treballa a l’escola, es dóna la paradoxa que els alumnes no “la utilitzen” a l’hora de redactar: no veuen la relació entre gramàtica i escriptura. Un enfocament gramaticalista no comporta millores en l’expressió escrita. Pel que sembla, però, tampoc ho fa un enfocament només comunicatiu. En ambdós plantejaments arriba un punt que els textos dels alumnes ja no milloren. Cal posar en funcionament estratègies que permetin convertir la relació entre gramàtica i comunicació en una ruta de doble sentit.ca
dc.format.extent3 fitxersca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherCicle mitjà
dc.subject.otherCicle superior
dc.titleEscriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/lectureca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacComunicació escrita - Educació primària - Ensenyamentca


Fitxers en aquest element

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/