La formació dels progenitors o tutors/es influeix en els resultats de l’alumnat? (2022)
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
La formació dels progenitors o tutors/es influeix en els resultats de l’alumnat?. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022-05Extensió
2
Col·lecció
Tast de dades. CSASE; 35
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Les matèries optatives triades per l’alumnat influeixen en els resultats de la competència cientificotecnològica? (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-10) -
Les expectatives de l'alumnat i de la família influeixen en els resultats acadèmics? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-10) -
L’alumnat que té un bon coneixement del català, el té també del castellà? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-10)