Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2022-05-13T07:58:08Z
dc.date.available2022-05-13T07:58:08Z
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.citationLa formació dels progenitors o tutors/es influeix en els resultats de l’alumnat?. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2953
dc.format.extent2ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTast de dades. CSASE;35
dc.titleLa formació dels progenitors o tutors/es influeix en els resultats de l’alumnat? (2022)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativaca
dc.subject.lemacEnsenyament - Estadístiquesca
dc.subject.lemacIndicadors educatiusca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • CSA sèrie - Tast de dades [51]
    Notes breus amb dades d'avaluació rellevants que afecten aspectes concrets del sistema educatiu català

Show simple item record