dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2022-05-13T07:58:08Z | |
dc.date.available | 2022-05-13T07:58:08Z | |
dc.date.issued | 2022-05 | |
dc.identifier.citation | La formació dels progenitors o tutors/es influeix en els resultats de l’alumnat?. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2953 | |
dc.format.extent | 2 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Tast de dades. CSASE;35 | |
dc.title | La formació dels progenitors o tutors/es influeix en els resultats de l’alumnat? (2022) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa | ca |
dc.subject.lemac | Ensenyament - Estadístiques | ca |
dc.subject.lemac | Indicadors educatius | ca |