La formació dels progenitors o tutors/es influeix en els resultats de l’alumnat?
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación
La formació dels progenitors o tutors/es influeix en els resultats de l’alumnat?. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2022-05Extensión
2
Colección
Tast de dades. CSASE; 35
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Les expectatives de l'alumnat i de la família influeixen en els resultats acadèmics?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-10) -
Les matèries optatives triades per l’alumnat influeixen en els resultats de la competència cientificotecnològica?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-10) -
L’alumnat que té un bon coneixement del català, el té també del castellà?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-10)