Les matèries optatives triades per l’alumnat influeixen en els resultats de la competència cientificotecnològica? (2022)
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
Les matèries optatives triades per l’alumnat influeixen en els resultats de la competència cientificotecnològica?. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2022-10Extension
2 p.
Collection
Tast de dades. CSASE; 39
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Les expectatives de l'alumnat i de la família influeixen en els resultats acadèmics? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-10) -
Quines variables influeixen més en els resultats de l’avaluació de les competències de sisè de primària? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-10) -
La formació dels progenitors o tutors/es influeix en els resultats de l’alumnat? (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-05)