La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició, 2016)
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Fecha de publicación
2016-04Resumen
Dossier didàctic per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi. La lectura compartida és un tipus de lectura col·lectiva on mestra i alumnes s’afronten alhora a la tasca de llegir un text visible per a tots. El docent modela i guia el procés, i l’alumnat participa i reflexiona sobre què fa per llegir. Es presenta un exemple d’aplicació a l’aula elaborat per l’Escola Prat de la Manta (l’Hospitalet de Llobregat).
Tipo de documento
Otros
Versión del documento
Versión actualizada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària - Cicle inicial
Extensión
2 fitxers
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Colección
Saber llegir;
Citación
La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Nota
Exemple d’activitat: Escola Prat de la Manta de l’Hospitalet de Llobregat
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia:
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/