La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició, 2016)
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Publication date
2016-04Abstract
Dossier didàctic per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi. La lectura compartida és un tipus de lectura col·lectiva on mestra i alumnes s’afronten alhora a la tasca de llegir un text visible per a tots. El docent modela i guia el procés, i l’alumnat participa i reflexiona sobre què fa per llegir. Es presenta un exemple d’aplicació a l’aula elaborat per l’Escola Prat de la Manta (l’Hospitalet de Llobregat).
Document Type
Others
Document version
Updated version
Language
Catalan
Keywords
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària - Cicle inicial
Extension
2 fitxers
Publisher
Departament d'Ensenyament
Collection
Saber llegir;
Citation
La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Note
Exemple d’activitat: Escola Prat de la Manta de l’Hospitalet de Llobregat
This item appears in the following Collection(s)
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/