La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició, 2016)
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Data de publicació
2016-04Resum
Dossier didàctic per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi. La lectura compartida és un tipus de lectura col·lectiva on mestra i alumnes s’afronten alhora a la tasca de llegir un text visible per a tots. El docent modela i guia el procés, i l’alumnat participa i reflexiona sobre què fa per llegir. Es presenta un exemple d’aplicació a l’aula elaborat per l’Escola Prat de la Manta (l’Hospitalet de Llobregat).
Tipus de document
Altres
Versió del document
Versió actualitzada
Llengua
Català
Paraules clau
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària - Cicle inicial
Extensió
2 fitxers
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Col·lecció
Saber llegir;
Citació
La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Nota
Exemple d’activitat: Escola Prat de la Manta de l’Hospitalet de Llobregat
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/