Resultats de l'alumnat de Catalunya i ítems alliberats: informe PISA 2003
Tipo de documento
Monografía
Citación recomendada
Resultats de l'alumnat de Catalunya i ítems alliberats: informe PISA 2003. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2005.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2005Extensión
176 p.
Colección
Informes d'avaluació sobre el sistema educatiu; 8
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
PISA 2003: ítems alliberats
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2005-05)L'estudi PISA 2003, en el qual van participar 41 països i diverses regions europees, va tenir les matemàtiques com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, la comprensió lectora i les ... -
PISA 2000: ítems alliberats
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2005-02)L'estudi PISA 2000, en el qual van participar 32 països, va tenir la comprensió lectora com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, les matemàtiques i les ciències de la naturalesa. ... -
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-11)Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ...





