L'educació democràtica, el civisme, la construcció de la convivència i l'autogestió del treball a l'etapa de primària: l'assemblea d'aula (2009)
Tipo de documento
Libro
Resumen
El treball analitza com es porta a terme l’educació democràtica, el civisme, la construcció de la convivència i l’autogestió del treball en els centres escolars. L’assemblea ha estat el centre de l'estudi perquè és un element de participació essencial que fomenta, entre d’altres aspectes, la participació, el diàleg, l’esperit crític, la idea de pertinença a una col·lectivitat i la vivència engrescadora del dia a dia del treball escolar. L’objectiu de la recerca ha estat conèixer el grau de participació dels nens i nenes d’educació primària, partint de la hipòtesi que l’assemblea d’aula és l’escenari idoni de participació dels infants a l’escola, en tant que promou la cohesió de grup i la presa democràtica de decisions.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
L'educació democràtica, el civisme, la construcció de la convivència i l'autogestió del treball a l'etapa de primària: l'assemblea d'aula. M. Àngels Codinas Perich. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Documentos
620.6Kb
Autor/a
Codinas Perich, M. Àngels
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
112
Colección
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Materias (LEMAC)
Innovació educativa
Democràcia i educació - Educació primària
Educació en valors - Educació primària
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [62]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Text autònom: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Cazorla, Maribel; Torres, Àngels (2017-05)Els nens i les nenes de primer de l’Escola Rosella de Viladecavalls preparen un concurs. Porten a l’escola el seu peluix preferit i escriuen descripcions per proposar als companys de l’altra classe que ... -
Ara parlem nosaltres: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Blanco, Agustín; Campo, Neus; Llinares, M Jesús; Oliva, Àngels (2021-06) -
Esporgar la biblioteca a l’escola i a l’institut: triar i destriar, processos per a una gestió eficient del fons (2010)
Abeyà, Montserrat; Gabarró, Montserrat; Rius Bous, Àngels; Vall Casas, Aurora; Programa biblioteca escolar “Puntedu” (2010-11)Eina de suport per a les persones responsables de la biblioteca dels centres educatius pel que fa a les diverses actuacions de gestió del fons.