L'educació matemàtica a través del treball en contextos no matemàtics
Document Type
Monograph
Abstract
El treball fonamenta i justifica una educació matemàtica a l’ESO que inclogui unitats didàctiques basades en contextos no matemàtics escollits per la seva rellevància cultural, la seva contribució a l’educació global de l’alumnat i la seva idoneïtat didàctica per a la introducció de continguts matemàtics.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
L'educació matemàtica a través del treball en contextos no matemàtics. Martí Casadevall Pou. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
2 fitxers
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Documents to download
636.2Kb
636.2Kb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Competències bàsiques de l'àmbit matemàtic: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2017)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2017-01)La finalitat d'aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit matemàtic de l'ESO és ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de matemàtiques. El ... -
Competències bàsiques de l'àmbit matemàtic: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2013-01) -
Anàlisi dels factors associats a l'assoliment d'algunes competències bàsiques en l'àrea de matemàtiques: una proposta de millora en la connexió curricular en la transició primària-secundària
Barrera Gómez, Jose (2009)S'ha dissenyat un estudi estadístic per tal de detectar els factors que s'associen a l'assoliment d'algunes competències bàsiques a curt termini d'una manera objectiva i mesurable que permeti proporcionar ...