L'educació matemàtica a través del treball en contextos no matemàtics (2009)
Document Type
Monograph
Abstract
El treball fonamenta i justifica una educació matemàtica a l’ESO que inclogui unitats didàctiques basades en contextos no matemàtics escollits per la seva rellevància cultural, la seva contribució a l’educació global de l’alumnat i la seva idoneïtat didàctica per a la introducció de continguts matemàtics.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
L'educació matemàtica a través del treball en contextos no matemàtics. Martí Casadevall Pou. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
2 fitxers
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Matemàtica - Educació secundària obligatòria
Documents to download
636.2Kb
636.2Kb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Anàlisi dels factors associats a l'assoliment d'algunes competències bàsiques en l'àrea de matemàtiques: una proposta de millora en la connexió curricular en la transició primària-secundària (2009)
Barrera Gómez, Jose (2009)S'ha dissenyat un estudi estadístic per tal de detectar els factors que s'associen a l'assoliment d'algunes competències bàsiques a curt termini d'una manera objectiva i mesurable que permeti proporcionar ... -
Activitat matemàtica en l'àmbit laboral a l'inici del segle XXI: implicacions per al currículum de l'ESO (2009)
Albertí Palmer, Miquel (2009)L'objectiu del treball és identificar l'activitat matemàtica en l'àmbit laboral i plantejar formes d'incorporar les matemàtiques laborals al currículum de matemàtiques de l'ESO. -
Treball de recerca educativa: integració de l'aula virtual de matemàtiques al currículum ESO (2009)
Aguadé Magriñà, Josep M. (2009)El present projecte pretén desenvolupar un model que proporcioni la millor forma d’integrar en el currículum ordinari de l' ESO el treball amb l’Aula Virtual de Matemàtiques, de forma que el treball ...Accés als recursos: http://recursosavm.blogspot.com/