La pràctica lectora de literatura a l'escola: contra la literatura infantil i juvenil
Tipo de documento
Monografía
Resum
El treball consta de tres parts: la primera vol facilitar els fonaments teòrics i les eines tant per l'estudi i treball de camp de la pràctica lectora com de la proposta didàctica; la segona consisteix en el treball de camp de la pràctica lectora de literatura a l'escola i el seu context i la tercera cobreix la proposta didàctica amb estratègies i habilitats per a la competència lectora.Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación recomendada
La pràctica lectora de literatura a l'escola: contra la literatura infantil i juvenil. Toni Clos Busquets. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
143 p.
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
658.6Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Nous diàlegs de complicitats ciutadanes: estratègies d'acció artística comunitària entre l'escola i el seu entorn
Bonàs i Solà, Meritxell (2009)Molts estudis i treballs recents que tracten d’entendre les noves dinàmiques socials respecte l’escola indiquen la importància dels teixits socials, les xarxes d’interacció col·lectiva, de totes aquelles ... -
Activitats per treballar les estratègies de comprensió lectora a l’educació infantil i al cicle inicial de primària [material didàctic] (2a edició,2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)L’adquisició de les estratègies de comprensió lectora és un procés que s’inicia amb els primers contactes amb el text i es va consolidant a mesura que l’alumne esdevé un lector autònom. En aquest dossier ... -
Els verbs amb prefix en l'aprenentatge de l'alemany: un exemple d'aplicació d'estratègies en l'aprenentatge de vocabulari
Duñach i Fullà, Eulàlia (2009)Es dóna una panoràmica general de la diversitat funcional dels prefixos verbals preposicionals; es fa un llistat dels principals significats de cada prefix relacionats amb el significat original de la ...





