La pràctica lectora de literatura a l'escola: contra la literatura infantil i juvenil (2009)
Tipus de document
Monografia
Resum
El treball consta de tres parts: la primera vol facilitar els fonaments teòrics i les eines tant per l'estudi i treball de camp de la pràctica lectora com de la proposta didàctica; la segona consisteix en el treball de camp de la pràctica lectora de literatura a l'escola i el seu context i la tercera cobreix la proposta didàctica amb estratègies i habilitats per a la competència lectora.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
La pràctica lectora de literatura a l'escola: contra la literatura infantil i juvenil. Toni Clos Busquets. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
143
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Matèries (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Estratègies d'aprenentatge
Lectura - Comprensió - Ensenyament
Documents per descarregar
658.6Kb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Activitats per treballar les estratègies de comprensió lectora a l’educació infantil i al cicle inicial de primària [material didàctic] (2a edició,2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)L’adquisició de les estratègies de comprensió lectora és un procés que s’inicia amb els primers contactes amb el text i es va consolidant a mesura que l’alumne esdevé un lector autònom. En aquest dossier ... -
Nous diàlegs de complicitats ciutadanes: estratègies d'acció artística comunitària entre l'escola i el seu entorn (2009)
Bonàs i Solà, Meritxell (2009)Molts estudis i treballs recents que tracten d’entendre les noves dinàmiques socials respecte l’escola indiquen la importància dels teixits socials, les xarxes d’interacció col·lectiva, de totes aquelles ... -
Els verbs amb prefix en l'aprenentatge de l'alemany: un exemple d'aplicació d'estratègies en l'aprenentatge de vocabulari (2009)
Duñach i Fullà, Eulàlia (2009)Es dóna una panoràmica general de la diversitat funcional dels prefixos verbals preposicionals; es fa un llistat dels principals significats de cada prefix relacionats amb el significat original de la ...