Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorClos Busquets, Toni
dc.date.accessioned2022-01-27T10:11:20Z
dc.date.available2022-01-27T10:11:20Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationLa pràctica lectora de literatura a l'escola: contra la literatura infantil i juvenil. Toni Clos Busquets. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2501
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractEl treball consta de tres parts: la primera vol facilitar els fonaments teòrics i les eines tant per l'estudi i treball de camp de la pràctica lectora com de la proposta didàctica; la segona consisteix en el treball de camp de la pràctica lectora de literatura a l'escola i el seu context i la tercera cobreix la proposta didàctica amb estratègies i habilitats per a la competència lectora.ca
dc.format.extent143 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherTreballs de llicències d'estudis, 2008-2009ca
dc.titleLa pràctica lectora de literatura a l'escola: contra la literatura infantil i juvenilca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacEnsenyament--Innovacionsca
dc.subject.lemacEstratègies d'aprenentatgeca
dc.subject.lemacLectura--Comprensió--Ensenyamentca


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/