Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural (2009)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
El treball consta de dues parts, una justificació teòrica dels diferents conceptes que componen el marc teòric sobre el diàleg intercultural i la filmografia seleccionada i ordenada en funció de la procedència geogràfica dels films i la seva rellevància educativa en les etapes de primària i secundària i les aules d'acollida d'aquests dos nivells
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural. Inés Carles Herrero. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
531
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Materias (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Documentos para descargar
4.380Mb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Cinema transversal: el cinema com a eina d'aprenentatge transversal i creatiu, amb algunes propostes de treball per al batxillerat (2009)
Comella Dorda, Beatriz (2009)El treball és una posada al dia de la situació del cinema com a objecte d'estudi i com a eina de treball i de reflexió en l'ensenyament secundari, arreu de l'estat. Tot parteix de la idea d'un aprenentatge ... -
Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament (2009)
Barranco Schnitzler, M. Teresa (2009)Objectiu general: Convertir les pel·lícules que habitualment els aprenents només associen amb diversió i distracció, en un guany lingüístic, cultural i social. És a dir, transformar el relat fílmic en ... -
La resolució de problemes, una eina potent per treballar les competències a l'aula de primària: ús de les TAC en la resolució de problemes (2009)
Anguila Donat, Consol (2009)S'ha volgut reflexionar sobre la pràctica educativa i a l’hora estudiar la potencialitat de la resolució de problemes per treballar les competències bàsiques des de l’àrea de les matemàtiques. Partint ...