Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural (2009)
Tipo de documento
Libro
Resumen
El treball consta de dues parts, una justificació teòrica dels diferents conceptes que componen el marc teòric sobre el diàleg intercultural i la filmografia seleccionada i ordenada en funció de la procedència geogràfica dels films i la seva rellevància educativa en les etapes de primària i secundària i les aules d'acollida d'aquests dos nivells
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural. Inés Carles Herrero. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Documentos
4.380Mb
Autor/a
Carles Herrero, Inés
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
531
Colección
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Materias (LEMAC)
Innovació educativa
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [62]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Recomanació d'un llibre: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Egea, Olga; González, Sandra; Herrero, Mar; Villagrasa, M. Isabel (2021-06) -
Frágiles: TFG Arts aplicades al mur (2020)
Herrero, Teresa; Carballo, Isabel (tutora) (2020) -
Functions: those strange machines (2008)
Herrero Izquierdo, Alberto (2008)