Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural (2009)
Tipus de document
Monografia
Resum
El treball consta de dues parts, una justificació teòrica dels diferents conceptes que componen el marc teòric sobre el diàleg intercultural i la filmografia seleccionada i ordenada en funció de la procedència geogràfica dels films i la seva rellevància educativa en les etapes de primària i secundària i les aules d'acollida d'aquests dos nivells
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural. Inés Carles Herrero. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
531
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Matèries (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Documents per descarregar
4.380Mb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Cinema transversal: el cinema com a eina d'aprenentatge transversal i creatiu, amb algunes propostes de treball per al batxillerat (2009)
Comella Dorda, Beatriz (2009)El treball és una posada al dia de la situació del cinema com a objecte d'estudi i com a eina de treball i de reflexió en l'ensenyament secundari, arreu de l'estat. Tot parteix de la idea d'un aprenentatge ... -
Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament (2009)
Barranco Schnitzler, M. Teresa (2009)Objectiu general: Convertir les pel·lícules que habitualment els aprenents només associen amb diversió i distracció, en un guany lingüístic, cultural i social. És a dir, transformar el relat fílmic en ... -
La resolució de problemes, una eina potent per treballar les competències a l'aula de primària: ús de les TAC en la resolució de problemes (2009)
Anguila Donat, Consol (2009)S'ha volgut reflexionar sobre la pràctica educativa i a l’hora estudiar la potencialitat de la resolució de problemes per treballar les competències bàsiques des de l’àrea de les matemàtiques. Partint ...