Show simple item record

dc.contributor.authorCarles Herrero, Inés
dc.date.accessioned2022-01-27T09:01:36Z
dc.date.available2022-01-27T09:01:36Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationOrient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural. Inés Carles Herrero. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2495
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractEl treball consta de dues parts, una justificació teòrica dels diferents conceptes que componen el marc teòric sobre el diàleg intercultural i la filmografia seleccionada i ordenada en funció de la procedència geogràfica dels films i la seva rellevància educativa en les etapes de primària i secundària i les aules d'acollida d'aquests dos nivellsca
dc.format.extent531ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleOrient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint