La transformació dels hàbits de lectura i les noves tecnologies
Tipo de documento
Monografía
Resum
S'analitza el passat, el present i el futur de la lectura i el tractament que se n'ha fet i se'n fa. Inclou tot un seguit de recomanacions per a impulsar un nou enfocament de l'aprenentatge d'aquest hàbit i proposa un llistat d'adreces electròniques on informar-se i extreure'n recursos.Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación recomendada
La transformació dels hàbits de lectura i les noves tecnologies. Emili Bayo Juan. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
138 p.
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
451.1Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
L'escola inclusiva i les noves tecnologies
Berenguer Viñas, Susagna (2009)En aquest projecte s'ha volgut esbrinar l’ús que fa de la nova cultura digital l’alumnat divers de les nostres escoles en el seu temps lliure, saber com reben i assimilen la informació, conèixer els ... -
Healthy habits: una proposta per a treballar hàbits d'higiene, alimentació, afectivitat i drogues a l'ESO en anglès i/o català
Argilés Ciscart, Montserrat (2008)El treball consisteix en l'elaboració d’una doble pàgina web on es presenten jocs de preguntes i respostes en targes, un dominó i activitats prèvies o complementàries per a treballar els hàbits saludables ...Informació complementària: http://www.xtec.cat/~margile2/ -
Marc d’actuació de les unitats docents dels centres de la DGAIA
Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Infantil i Primària (2015-06)





