Healthy habits: una proposta per a treballar hàbits d'higiene, alimentació, afectivitat i drogues a l'ESO en anglès i/o català
Document Type
Monograph
Resum
El treball consisteix en l'elaboració d’una doble pàgina web on es presenten jocs de preguntes i respostes en targes, un dominó i activitats prèvies o complementàries per a treballar els hàbits saludables segons quatre blocs temàtics: higiene, alimentació, afectivo-sexual i drogues, tant en anglès com en català.Resum
Informació complementària: http://www.xtec.cat/~margile2/Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat B2. Resolució EDU/2738/2007, de 14 d'agost (DOGC núm. 4968, 14/09/2007), curs 2007-08
Top.: C1
Recommended citation
Healthy habits: una proposta per a treballar hàbits d'higiene, alimentació, afectivitat i drogues a l'ESO en anglès i/o català . Montserrat Argilés Ciscart. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2008Extension
29 p.
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO
Fernández Campelo, M. Pilar (2008)L'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la ... -
La resolució de problemes, una eina potent per treballar les competències a l'aula de primària: ús de les TAC en la resolució de problemes
Anguila Donat, Consol (2009)S'ha volgut reflexionar sobre la pràctica educativa i a l’hora estudiar la potencialitat de la resolució de problemes per treballar les competències bàsiques des de l’àrea de les matemàtiques. Partint ... -
Estratègies i bones pràctiques per educar en la diversitat a l'ESO: anàlisi de la realitat a Tarragona
Cunillera Juanpere, Puigserver (2009)S'intenta respondre a qüestions sobre el tema de l'educació en la diversitat i s'elabora un corpus conceptual que permet aclarir conceptes i conèixer models d’organització i estratègies per donar resposta ...Materials complementaris: http://www.xtec.cat/~mcunille/alguns%20projectes/index.html





