La transformació dels hàbits de lectura i les noves tecnologies
Tipus de document
Monografia
Resum
S'analitza el passat, el present i el futur de la lectura i el tractament que se n'ha fet i se'n fa. Inclou tot un seguit de recomanacions per a impulsar un nou enfocament de l'aprenentatge d'aquest hàbit i proposa un llistat d'adreces electròniques on informar-se i extreure'n recursos.Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació recomanada
La transformació dels hàbits de lectura i les noves tecnologies. Emili Bayo Juan. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
138 p.
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
451.1Kb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
L'escola inclusiva i les noves tecnologies
Berenguer Viñas, Susagna (2009)En aquest projecte s'ha volgut esbrinar l’ús que fa de la nova cultura digital l’alumnat divers de les nostres escoles en el seu temps lliure, saber com reben i assimilen la informació, conèixer els ... -
Erradiquem la violència digital entre infants i adolescents [campanya publicitària]
Departament d'Educació (2022) -
La piràmide de la lectura: una proposta de construcció del propi hàbit lector: educació secundària [material didàctic]
Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014-11)La proposta de la Piràmide de la Lectura vol oferir al professorat una eina de reflexió sobre algunes de les activitats que propicien la implicació de l’alumne en la lectura i, de retruc, poden facilitar ...





