L'Autoaprenentatge com a eina de millora en l'ensenyament de la llengua estrangera a l'ESO (2008)
Tipus de document
Monografia
Resum
Els sis cursos Moodle adreçats als alumnes intenten fer més motivadora i participativa la metodologia emprada en el procés d'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera i alhora assegurar l'assoliment de les competències lingüístiques d'aquests nivells educatius. Cada curs representa una mena d'aula d'autoaprenentatge on, organitzats en diferents "topics" (Vocabulary, Readings, Listenings...) i tres nivells de dificultat, els alumnes han de realitzar un conjunt d'activitats autocorrectives incloses en un Pla de Treball trimestral. Al finalitzar el trimestre els alumnes hauran d'haver fet un mínim d'aquestes activitats escollides entre un ampli ventall de propostes "on-line". Crec que aquesta metodologia facilita l'autonomia, responsabilitat i implicació de l'alumne en el seu propi procés d'aprenentatge.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat B2. Resolució EDU/2738/2007, de 14 d'agost (DOGC núm. 4968, 14/09/2007), curs 2007-08
Top: C1
Citació
L'Autoaprenentatge com a eina de millora en l'ensenyament de la llengua estrangera a l'ESO. Pere Aguilar Solà. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2008Extensió
2 v.
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Matèries (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO (2008)
Fernández Campelo, M. Pilar (2008)L'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la ... -
5è seminari d'avaluació educativa: les TIC a l'ESO (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-11)El número 12 dels Quaderns d'avaluació està dedicat al 5è Seminari d'Avaluació Educativa que, organitzat pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, va tenir lloc a Barcelona el 20 d'octubre ... -
Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament (2009)
Barranco Schnitzler, M. Teresa (2009)Objectiu general: Convertir les pel·lícules que habitualment els aprenents només associen amb diversió i distracció, en un guany lingüístic, cultural i social. És a dir, transformar el relat fílmic en ...