Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2021-08-23T09:58:56Z
dc.date.available2021-08-23T09:58:56Z
dc.date.issued2021-08
dc.identifier.citationTIMSS 2019: síntesi de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.ca
dc.identifier.issn2014-797Xca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2099
dc.description.abstractEl número 51 de la col·lecció ‘Quaderns d’avaluació’ presenta la síntesi de resultats de l’avaluació internacional promoguda per la IEA: TIMSS 2019. Aquest estudi analitza el rendiment de l'alumnat de quart curs d’educació primària i de segon d’ESO en les competències de matemàtiques i ciències. Les proves TIMSS es programen cada quatre anys des del 1995, i l’onada del 2019 en va ser la darrera. Les proves s’apliquen a una mostra representativa d’escoles de cada país participant, i Catalunya hi ha participat per segona vegada en aquest estudi internacional amb una ampliació de mostra de l’alumnat de quart curs d’educació primària. La present síntesi de resultats de TIMSS 2019 proporciona dades de rendiment educatiu i contextuals en matemàtiques i ciències de l’alumnat matriculat a quart curs d’educació primària de seixanta-quatre països i economies participants. La principal novetat d'aquesta edició és que l’estudi TIMSS 2019 ha començat la transició per dur a terme les avaluacions en format digital (eTIMSS). L’estudi eTIMSS proporciona una mesura millorada dels marcs conceptuals de matemàtiques i de ciències de TIMSS, i aprofita les eficiències que ofereixen els sistemes d'avaluació de la IEA.ca
dc.format.extent38ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesQuaderns d'avaluació. CSASE;51
dc.titleTIMSS 2019: síntesi de resultats (2021)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.lemacTrends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)ca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint