Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat (2011)
![< Anterior](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/previous_rest.png)
![Siguiente >](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/next_rest.png)
Tipo de documento
Otros
Resumen
Durant el curs 2010-2011 i 2011-2012, s'han encetat processos de formació entorn de l'avaluació i s'han posat en pràctica a les aules alguns instruments d'avaluació per aprendre. L'avaluació formativa o per aprendre se centra en la perspectiva de l'aprenent, partint de la base que per a la millora dels aprenentatges és clau que l'aprenent sàpiga regular-se i reconèixer, amb l'ajut del docent, els seus errors i com superar-los.
Citación
Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat. Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2011.
Autor/a
Xarxa de Competències Bàsiques
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2011Extensión
2 fitxers
Colección
Xarxa de Competències Bàsiques;
Materias (LEMAC)
Competències bàsiques
Competència d'aprendre a aprendre
Mestres - Formació
Professors - Formació
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Característiques del treball per projectes o treball globalitzat [infografia] (2022)
Xarxa de Competències Bàsiques (2022) -
Activem-nos! Algunes preguntes sobre el treball per projectes (2019)
Xarxa de Competències Bàsiques (2019) -
L'observació entre iguals a la Xarxa de Competències Bàsiques: informe de resultats de la recerca 2020-2021 (2022)
Xarxa de Competències Bàsiques; Corcelles, Mariona; Flores, Marta; Miquel, Ester; Ribosa, Jesús; Soler, Mireia (2022-01)