Show simple item record

dc.contributor.authorXarxa de Competències Bàsiques
dc.date.accessioned2021-07-30T08:44:29Z
dc.date.available2021-07-30T08:44:29Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationAvaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat. Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2011.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/1744
dc.description.abstractDurant el curs 2010-2011 i 2011-2012, s'han encetat processos de formació entorn de l'avaluació i s'han posat en pràctica a les aules alguns instruments d'avaluació per aprendre. L'avaluació formativa o per aprendre se centra en la perspectiva de l'aprenent, partint de la base que per a la millora dels aprenentatges és clau que l'aprenent sàpiga regular-se i reconèixer, amb l'ajut del docent, els seus errors i com superar-los.ca
dc.format.extent2 fitxersca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesXarxa de Competències Bàsiques;
dc.subject.otherCompetències bàsiques en educacióca
dc.titleAvaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat (2011)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacMestres - Formacióca
dc.subject.lemacProfessors - Formacióca


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record