Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat (2011)
![< Previous](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/previous_rest.png)
![Next >](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/next_rest.png)
Document Type
Others
Abstract
Durant el curs 2010-2011 i 2011-2012, s'han encetat processos de formació entorn de l'avaluació i s'han posat en pràctica a les aules alguns instruments d'avaluació per aprendre. L'avaluació formativa o per aprendre se centra en la perspectiva de l'aprenent, partint de la base que per a la millora dels aprenentatges és clau que l'aprenent sàpiga regular-se i reconèixer, amb l'ajut del docent, els seus errors i com superar-los.
Citation
Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat. Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2011.
Author
Xarxa de Competències Bàsiques
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2011Extension
2 fitxers
Collection
Xarxa de Competències Bàsiques;
Subject (LEMAC)
Competències bàsiques
Competència d'aprendre a aprendre
Mestres - Formació
Professors - Formació
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Característiques del treball per projectes o treball globalitzat [infografia] (2022)
Xarxa de Competències Bàsiques (2022) -
Activem-nos! Algunes preguntes sobre el treball per projectes (2019)
Xarxa de Competències Bàsiques (2019) -
L'observació entre iguals a la Xarxa de Competències Bàsiques: informe de resultats de la recerca 2020-2021 (2022)
Xarxa de Competències Bàsiques; Corcelles, Mariona; Flores, Marta; Miquel, Ester; Ribosa, Jesús; Soler, Mireia (2022-01)