Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat (2011)
Tipus de document
Altres
Resum
Durant el curs 2010-2011 i 2011-2012, s'han encetat processos de formació entorn de l'avaluació i s'han posat en pràctica a les aules alguns instruments d'avaluació per aprendre. L'avaluació formativa o per aprendre se centra en la perspectiva de l'aprenent, partint de la base que per a la millora dels aprenentatges és clau que l'aprenent sàpiga regular-se i reconèixer, amb l'ajut del docent, els seus errors i com superar-los.
Citació
Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat. Elaboració: Xarxa de Competències Bàsiques. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2011.
Documents
Autor/a
Xarxa de Competències Bàsiques
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2011Extensió
2 fitxers
Col·lecció
Xarxa de Competències Bàsiques;
Matèries (LEMAC)
Competències bàsiques
Competència d'aprendre a aprendre
Mestres - Formació
Professors - Formació
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Competència d'aprendre a aprendre: cursos 2007-2008 i 2008-2009 (2009)
Xarxa de Competències Bàsiques; Teixidó Saballs, Joan (2009)Durant els cursos 2007-2008 i 2008-2009, s'ha treballat el que implica per a l'alumnat assolir la competència d'aprendre a aprendre: disposar d'habilitats per a conduir el propi aprenentatge i, per tant, ... -
L'observació entre iguals a la Xarxa de Competències Bàsiques: informe de resultats de la recerca 2020-2021 (2022)
Xarxa de Competències Bàsiques; Corcelles, Mariona; Flores, Marta; Miquel, Ester; Ribosa, Jesús; Soler, Mireia (2022-01) -
Com revisar els objectius d’aprenentatge per afavorir l’adquisició de competències? (2019)
Xarxa de Competències Bàsiques (2019)