PISA 2018: síntesi de resultats de comprensió lectora (2020)
Altres títols
Síntesi de resultats de comprensió lectora (2020)
Tipus de document
Informe
Resum
Els resultats de PISA 2018 es van fer públics el dia 3 de desembre de 2019. El dia 15 de novembre, però, al portal de PISA de l’OCDE, hi va aparèixer una nota en què s’informava de l’ajornament de la publicació dels resultats d’Espanya i de les
comunitats autònomes en comprensió lectora per problemes tècnics detectats. Posteriorment, l’Instituto Nacional de Evaluación Educativa va publicar els resultats pendents de la comprensió lectora. Per aquesta raó, com acomplement del número 45 dels Quaderns d’avaluació, es presenta aquest número en què es resumeix l’apartat teòric de la competència en comprensió lectora i se’n publiquen els resultats pendents.
ISSN
2014-797X
Citació
PISA 2018: síntesi de resultats de comprensió lectora. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-12Extensió
50
Col·lecció
Quaderns d'avaluació. CSASE; 47
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Lectura - Comprensió - Avaluació
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...