dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2021-01-15T13:35:31Z | |
dc.date.available | 2021-01-15T13:35:31Z | |
dc.date.issued | 2020-12 | |
dc.identifier.citation | PISA 2018: síntesi de resultats de comprensió lectora. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020. | ca |
dc.identifier.issn | 2014-797X | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/1158 | |
dc.description.abstract | Els resultats de PISA 2018 es van fer públics el dia 3 de desembre de 2019. El dia 15 de novembre, però, al portal de PISA de l’OCDE, hi va aparèixer una nota en què s’informava de l’ajornament de la publicació dels resultats d’Espanya i de les
comunitats autònomes en comprensió lectora per problemes tècnics detectats. Posteriorment, l’Instituto Nacional de Evaluación Educativa va publicar els resultats pendents de la comprensió lectora. Per aquesta raó, com acomplement del número 45 dels Quaderns d’avaluació, es presenta aquest número en què es resumeix l’apartat teòric de la competència en comprensió lectora i se’n publiquen els resultats pendents. | ca |
dc.format.extent | 50 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Quaderns d'avaluació. CSASE;47 | |
dc.subject.other | Programme for International Student Assessment (PISA) | |
dc.title | PISA 2018: síntesi de resultats de comprensió lectora (2020) | ca |
dc.title.alternative | Síntesi de resultats de comprensió lectora (2020) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/report | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió - Avaluació | ca |