Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2021-01-15T13:35:31Z
dc.date.available2021-01-15T13:35:31Z
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.citationPISA 2018: síntesi de resultats de comprensió lectora. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.ca
dc.identifier.issn2014-797Xca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/1158
dc.description.abstractEls resultats de PISA 2018 es van fer públics el dia 3 de desembre de 2019. El dia 15 de novembre, però, al portal de PISA de l’OCDE, hi va aparèixer una nota en què s’informava de l’ajornament de la publicació dels resultats d’Espanya i de les comunitats autònomes en comprensió lectora per problemes tècnics detectats. Posteriorment, l’Instituto Nacional de Evaluación Educativa va publicar els resultats pendents de la comprensió lectora. Per aquesta raó, com acomplement del número 45 dels Quaderns d’avaluació, es presenta aquest número en què es resumeix l’apartat teòric de la competència en comprensió lectora i se’n publiquen els resultats pendents.ca
dc.format.extent50ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesQuaderns d'avaluació. CSASE;47
dc.subject.otherAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.otherLectura - Comprensió - Avaluacióca
dc.subject.otherProgramme for International Student Assessment (PISA)ca
dc.titlePISA 2018: síntesi de resultats de comprensió lectora (2020)ca
dc.title.alternativeSíntesi de resultats de comprensió lectora (2020)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record