PISA 2018: síntesi de resultats de comprensió lectora
Alternative title
Síntesi de resultats de comprensió lectora
Document Type
Report
Abstract
Els resultats de PISA 2018 es van fer públics el dia 3 de desembre de 2019. El dia 15 de novembre, però, al portal de PISA de l’OCDE, hi va aparèixer una nota en què s’informava de l’ajornament de la publicació dels resultats d’Espanya i de les
comunitats autònomes en comprensió lectora per problemes tècnics detectats. Posteriorment, l’Instituto Nacional de Evaluación Educativa va publicar els resultats pendents de la comprensió lectora. Per aquesta raó, com acomplement del número 45 dels Quaderns d’avaluació, es presenta aquest número en què es resumeix l’apartat teòric de la competència en comprensió lectora i se’n publiquen els resultats pendents.
ISSN
2014-797X
Citation
PISA 2018: síntesi de resultats de comprensió lectora. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-12Extension
50
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE; 47
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2a edició, 2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2018-04)Aquest volum recull 34 unitats d’avaluació de la competència en comprensió lectora aplicades en les edicions de PISA dels anys 2000 i 2009, i altres que van utilitzar-se en pilotatges previs. Conté una ... -
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2017-06)Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009. La ... -
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2008-09)El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009.