Mostrant els elements 21-36 de 36
-
Guia per a famílies d'infants i joves amb altes capacitats intel·lectuals (2010)
(2010)Guia que pretén orientar les famílies perquè puguin acompanyar els fills amb altes capacitats en el seu desenvolupament personal i col·laborar en la resposta a les seves necessitats socials, emocionals ... -
Guia per a famílies d'infants i joves amb discapacitat motriu (2009)
(2009)Aquesta guia facilita informació per propiciar una atenció més efectiva als fills amb discapacitat motriu, per promoure oportunitats d'estimulació i per conèixer els serveis, recursos i prestacions ... -
La importància del treball corporal a l'escola d'educació especial amb nens i nenes amb TDG (2009)
(2009)A les escoles d'educació especial, cada vegada es troben més nens i nenes amb trastorn generalitzat del desenvolupament (TGD) amb afectació greu. Una escola inclusiva i acollidora ha d'intentar que ... -
Informe de valoració de les unitats de suport a l'educació especial, USEE (2008)
(2008)Document que recull informació de professionals i famílies, amb l'objectiu de reflexionar sobre el model de funcionament de les unitats de suport a l'educació especial (USEE) i sobre la incidència ... -
Lideratge amb compassió per a un sentiment de pertinença [audiovisual] (2021)
(2021-10-13)Webinar participatiu on Kathryn Riley i Manuela Mendoza inspiren els líders escolars a reflexionar sobre el significat d’un lideratge compassiu i a definir i crear les condicions per a un sentiment de ... -
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020)
(2020-07)Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ... -
Els plans de millora i innovació de centres com elements afavoridors d'institucions que avancen vers la inclusió educativa (2009)
(2009)L'estudi parteix de la premissa que els centres que opten pel Pla de millora de la qualitat dels centres educatius, avancen cap a una escola amb indicadors d’inclusió educativa. L'estudi es basa en dos ... -
Quan totes les veus compten: una conversa sobre equitat educativa [audiovisual] (2022)
(2022-07-06)Webinar del professor Carlos Moreno, expert internacional en el disseny d'escoles i entorns d’aprenentatge motivadors per als joves, especialment aquells que no han encaixat en models escolars més ... -
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
(2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ...