Mesures i suports universals en el centre educatiu: orientacions per als centres en la planificació de mesures i suports universals (2019)
Document Type
Others
Citation
Mesures i suports universals en el centre educatiu: orientacions per als centres en la planificació de mesures i suports universals. Elaboració: Servei d’Atenció a la Diversitat i la Inclusió. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Author
Departament d'Educació. Servei d’Atenció a la Diversitat i la Inclusió
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2019Extension
42 p.
Subject (LEMAC)
Planificació educativa
Educació inclusiva
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Instruccions de la direcció general d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa i de la direcció general de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial relatives a la preinscripció als programes de formació i inserció (PFI), el curs 2020-21, de joves nouvinguts no escolaritzats a l’ESO (21.05.2020)
Departament d'Educació. Direcció General d'Atenció a la Família i Comunitat Educativa; Departament d'Educació. Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial (2020-05-25) -
Instruccions per als centres educatius sobre els canvis en la gestió de la preinscripció i matrícula del curs 2020/21 motivats per la situació de pandèmia: ensenyaments professionals de música i dansa, esportius, d'arts escèniques, artístics superiors i curs de formació específic per a l'accés als cicles de grau mitjà (15.05.2020)
Departament d'Educació. Direcció General d'Atenció a la Família i Comunitat Educativa (2020-05-22) -
Instruccions per als centres educatius sobre els canvis en la gestió de la preinscripció i matrícula del curs 2020/21 motivats per la situació de pandèmia: ensenyaments impartits en centres i aules de formació d'adults (18.05.2020)
Departament d'Educació. Direcció General d'Atenció a la Família i Comunitat Educativa (2020-05-22)