Els plans de millora i innovació de centres com elements afavoridors d'institucions que avancen vers la inclusió educativa (2009)
View/Open
Author
Andreu Calaf, Josep M.
Publication date
2009Abstract
L'estudi parteix de la premissa que els centres que opten pel Pla de millora de la qualitat dels centres educatius, avancen cap a una escola amb indicadors d’inclusió educativa. L'estudi es basa en dos IES dels barris de l’Hospitalet amb incidència migratòria i problemàtica sociocultural tots dos amb plans de millora. Les prioritats que els centres assenyalen són les relacionades amb els valors: respecte, disciplina, convivència , diàleg i autoritat i les relacionades amb metodologies i recursos pedagògics: treball cooperatiu i estratègies per a les àrees instrumentals. Tot i les dificultats es constata , en general, una satisfacció pels plans de millora de la qualitat dels centres educatius.
Document Type
Book
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Innovació educativa
Educació inclusiva
Programes de millora de l'escola
Extension
263
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Citation
Els plans de millora i innovació de centres com elements afavoridors d'institucions que avancen vers la inclusió educativa. Josep M. Andreu Calaf. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09