Els plans de millora i innovació de centres com elements afavoridors d'institucions que avancen vers la inclusió educativa (2009)
Document Type
Monograph
Abstract
L'estudi parteix de la premissa que els centres que opten pel Pla de millora de la qualitat dels centres educatius, avancen cap a una escola amb indicadors d’inclusió educativa. L'estudi es basa en dos IES dels barris de l’Hospitalet amb incidència migratòria i problemàtica sociocultural tots dos amb plans de millora. Les prioritats que els centres assenyalen són les relacionades amb els valors: respecte, disciplina, convivència , diàleg i autoritat i les relacionades amb metodologies i recursos pedagògics: treball cooperatiu i estratègies per a les àrees instrumentals. Tot i les dificultats es constata , en general, una satisfacció pels plans de millora de la qualitat dels centres educatius.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
Els plans de millora i innovació de centres com elements afavoridors d'institucions que avancen vers la inclusió educativa. Josep M. Andreu Calaf. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Andreu Calaf, Josep M.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
263
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Educació inclusiva
Programes de millora de l'escola
Documents
1.425Mb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
"M'he estimat molt la vida", la poesia de Vicent Andrés Estellés: orientacions didàctiques per a primària, ESO i batxillerat [material didàctic]
Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics; Sanz Arnau, Vicent; Galan Martí, Andreu (2024-02) -
Organització aula oberta [cartell] (2007)
IES Montserrat Roig (Sant Andreu de la Barca, Catalunya) (2007) -
Síndrome de l’esgotament professional o burnout: una malaltia laboral en la societat del benestar (2015)
Aareyi, Aouatif; Cadenas, Ana Belén (tutora); Institut El Palau (Sant Andreu de la Barca, Catalunya); Fundació Orienta (2015)