Els plans de millora i innovació de centres com elements afavoridors d'institucions que avancen vers la inclusió educativa
Document Type
Monograph
Abstract
L'estudi parteix de la premissa que els centres que opten pel Pla de millora de la qualitat dels centres educatius, avancen cap a una escola amb indicadors d’inclusió educativa. L'estudi es basa en dos IES dels barris de l’Hospitalet amb incidència migratòria i problemàtica sociocultural tots dos amb plans de millora. Les prioritats que els centres assenyalen són les relacionades amb els valors: respecte, disciplina, convivència , diàleg i autoritat i les relacionades amb metodologies i recursos pedagògics: treball cooperatiu i estratègies per a les àrees instrumentals. Tot i les dificultats es constata , en general, una satisfacció pels plans de millora de la qualitat dels centres educatius.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
Els plans de millora i innovació de centres com elements afavoridors d'institucions que avancen vers la inclusió educativa. Josep M. Andreu Calaf. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
263
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Documents to download
1.425Mb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Projectes d’innovació avançada als centres educatius, com i per què? [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-04-23)El vídeo aporta idees clau sobre què s’entén per innovació avançada, quines són les raons que poden portar a integrar-la en un centre educatiu i com, a partir de necessitats prèviament detectades, es ...