Resolució de 9 de març de 2023, de la Direcció General d’Educació Inclusiva que regula el procediment i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics, EAP, en els processos d’escolarització d’alumnes (09.03.2023)
Document Type
Others
Citation
Resolució de 9 de març de 2023, de la Direcció General d’Educació Inclusiva que regula el procediment i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics, EAP, en els processos d’escolarització d’alumnes. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2023-03-09Extension
20 p.
Subject (LEMAC)
Educació inclusiva
Orientació escolar - Catalunya
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Resolució de 26 d’abril de 2018 de la Direcció General d’Educació Infantil i Primària, que estableix el procediment que cal seguir i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics (EAP) per elaborar l’informe de l’EAP de reconeixement de necessitats específiques de suport educatiu, l’informe de l’EAP de l’alumne amb necessitats educatives derivades de situacions socioeconòmiques i socioculturals especialment desafavorides, i l’informe de l’EAP d’escolarització de l’alumne en la formació professional i en els programes professionalitzadors (26.04.2018)
Departament d'Ensenyament. Direcció General d’Educació Infantil i Primària (2018-04-26) -
-
Resolució de la Direcció General de Formació Professional per la qual es fa pública la llista de centres educatius de titularitat del Departament d’Educació per al manteniment de l’actuació C20.I02.P03 de creació d’aules d’emprenedoria en la Formació Professional durant el curs escolar 2022-2023 i primer trimestre del curs escolar 2023-2024 (02.03.2023)
Departament d'Educació; Departament d'Educació. Direcció General de Formació Professional (2023-03-02)