Mostra el registre parcial de l'element
Organitzem-nos : qui fa què?
dc.contributor | Escola Superior de Música de Catalunya | |
dc.contributor | Gómez, Ignasi | |
dc.contributor.author | Vidal Ribas, Montserrat | |
dc.date.accessioned | 2011-12-14T08:51:41Z | |
dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:18:50Z | |
dc.date.available | 2011-12-14T08:51:41Z | |
dc.date.available | 2025-03-14T11:18:50Z | |
dc.date.created | 2010-06 | |
dc.date.issued | 2011-12-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7151 | |
dc.description.abstract | L’organització educativa en una escola de música és un aspecte de l’àmbit de coneixement pedagògic que té el seu propi engranatge i un funcionament particular. Mitjançant l’estudi comparatiu entre les escoles municipals de música de Mataró, Olesa de Montserrat i “El Faristol” de Roda de Ter i Santa Maria del Corcó-L’Esquirol, aquest projecte vol donar una visió general de l’organització dels centres de règim especial d’àmbit musical, tot establint les bases teòriques per poder comprendre l’organització educativa de les escoles de música i analitzant tres grans àrees de gestió: el model educatiu, els recursos i el sistema relacional. | cat |
dc.description.abstract | La organización educativa en una escuela de música es un aspecto fundamental en el ámbito de conocimiento pedagógico que tiene su propio engranaje y un funcionamiento particular. A través del estudio comparativo entre las escuelas municipales de música de Mataró, Olesa de Montserrat y “El Faristol” de Roda de Ter y Santa Maria del Corcó- L’Esquirol, este proyecto quiere dar una visión general de la organización de los centros de régimen especial de ámbito musical, estableciendo las bases teóricas para poder comprender la organización educativa de las escuelas de música y analizando tres grandes áreas de gestión: el modelo educativo, los recursos y el sistema relacional. | spa |
dc.description.abstract | Education organization in music schools is a fundamental aspect in the field of pedagogical knowledge with its own gearwheel and particularly run system. This project is aimed to provide an overall view of the organization in music schools by means of a comparative study focusing on municipal music schools from Mataró, Olesa de Montserrat, “El Faristol” in the area of Roda de Ter and Santa Maria del Corcó- L’Esquirol. To this end this project will set up the theoretical basis to understand education organization in music schools and analyze the three main areas of management: the educational model, resources and the related system. | eng |
dc.format.extent | 141 p. | |
dc.language.iso | cat | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 International | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ | |
dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) | |
dc.title | Organitzem-nos : qui fa què? | |
dc.title.alternative | Escoles de música : models de gestió i funcionament | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.embargo.terms | cap | |
dc.subject.lemac | Pedagogia | |
dc.subject.lemac | Música -- Ensenyament | |
dc.subject.lemac | Escoles de música -- Administració i organització |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
ESM sèrie - TFG i TFM [250]
TFG i TFM de l'ESMUC