Organitzem-nos. Qui fa què? Escoles de música: models de gestió i funcionament
Alternative title
Escoles de música: models de gestió i funcionament
Document Type
Project / Final year job or degree
Resum
L’organització educativa en una escola de música és un aspecte de l’àmbit de coneixement pedagògic que té el seu propi engranatge i un funcionament particular. Mitjançant l’estudi comparatiu entre les escoles municipals de música de Mataró, Olesa de Montserrat i “El Faristol” de Roda de Ter i Santa Maria del Corcó – L’Esquirol, aquest projecte vol donar una visió general de l’organització dels centres de règim especial d’àmbit musical, tot establint les bases teòriques per poder comprendre l’organització educativa de les escoles de música i analitzant tres grans àrees de gestió: el model educatiu, els recursos i el sistema relacional.Resumen
La organización educativa en una escuela de música es un aspecto fundamental en el ámbito de conocimiento pedagógico que tiene su propio engranaje y un funcionamiento particular. A través del estudio comparativo entre las escuelas municipales de música de Mataró, Olesa de Montserrat y “El Faristol” de Roda de Ter y Santa Maria del Corcó – L’Esquirol, este proyecto quiere dar una visión general de la organización de los centros de régimen especial de ámbito musical, estableciendo las bases teóricas para poder comprender la organización educativa de las escuelas de música y analizando tres grandes áreas de gestión: el modelo educativo, los recursos y el sistema relacional.Abstract
Education organization in music schools is a fundamental aspect in the field of pedagogical knowledge, with its own mechanisms and operational structure. This project is aimed at providing an overall view of the organization in music schools by means of a comparative study focusing on municipal music schools from Mataró, Olesa de Montserrat, and “El Faristol” in the area of Roda de Ter and Santa Maria del Corcó – L’Esquirol. To this end, this project will set up the theoretical basis to understand educational organization in music schools and analyze the three main areas of management: the educational model, resources, and the relational system.Author
Language
Catalan
Publication date
2011-12-14Extension
141 p.
Keywords
Recommended citation
This citation was generated automatically.
Documents to download
625.3Kb
This item appears in the following Collection(s)
- ESM sèrie - TFG [237]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Arts Fusió: una proposta didàctica transdisciplinària a través d’un procés d’aprenentatge creatiu
Roig Guarch, Laura Pietat; Castro Bérniz, Tamara (2011-12-20)"Arts Fusió" és un projecte pedagògic entorn de la transdisciplinarietat artística, consistent en una recerca al voltant d'aquest concepte i dels valors formatius que aporta en processos d'aprenentatge ..."Arts Fusió" es un proyecto pedagógico en torno a la transdisciplinariedad artística que consiste en una investigación en relación con el término y los valores formativos que aporta en procesos de ..."Arts Fusió" is a pedagogical project around artistic transdisciplinarity, which consists of research related to the term and the training values that it provides in the creative learning process. From ... -
“Punt i seguit” : un programa d’intervenció : dinamització i construcció d'una identitat de col·lectiu partint del debat entre professionals i futurs professionals de l'educació musical
Gordo, Carla; Parladé, Sara; Huertas, Anna (2015-02-13)La investigació present se centra en l’estudi de la identitat professional del docent de música. Per abordar-la es creen diferents eines i programes inscrits en el macroprograma de les II Jornades de ...La presente investigación se centra en el estudio de la identidad profesional del docente de música. Para abordarla se crean diferentes herramientas y programas inscritos en el macroprograma de las II ...This research focuses on the study of the professional identity of music teachers. In order to tackle it, different tools and programs were created within the macroprogram of the “II Jornades de Pedagogia ... -
Comparació de tres mètodes per a violí: Shinichi Suzuki, Paul Rolland i Mimi Zweig
Soteras Valenti, Isabel (2013-07-29)Aquest treball és un anàlisi de tres aproximacions pedagògiques en el camp de la música sorgides al segle XX: la de Shinichi Suzuki, Paul Rolland i Mimi Zweig. Les tres estan centrades en l’ensenyament ...Este trabajo es un análisis de tres aproximaciones pedagógicas en el campo de la música surgidas en el siglo XX: la de Shinichi Suzuki, Paul Rolland y Mimi Zweig. Las tres están centradas en el enseñanza ...This study is an analysis of three pedagogical approaches to music that emerged in the 20th century: those of Shinichi Suzuki, Paul Rolland, and Mimi Zweig. All three focus on violin training and are ...





