Show simple item record

dc.contributorEscola Superior de Música de Catalunya
dc.contributorBarbal i Rodoreda, Margarida
dc.contributor.authorGiralt Soler, Queralt
dc.date.accessioned2023-01-27T12:53:48Z
dc.date.accessioned2024-09-18T10:43:30Z
dc.date.accessioned2025-03-14T11:17:51Z
dc.date.available2023-01-27T12:53:48Z
dc.date.available2024-09-18T10:43:30Z
dc.date.available2025-03-14T11:17:51Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/7137
dc.description.abstractEl present treball se centra en l’educació emocional com a eina per establir l’expressivitat al centre de la música i de l’aprenentatge musical. A través de la recerca i l’aplicació de tres enfocaments —el focusing, l’estat de flux i la sensory awareness— que tracten aquests conceptes, es busquen nous camins per assolir aquest objectiu. El caràcter vivencial dels aspectes abordats durant la investigació ha requerit una aplicació personal força extensa en la part pràctica, combinada amb un acompanyament expressiu i emocional tant a nivell grupal com individual. Tot plegat ha permès aplicar els coneixements extrets de les línies de treball seleccionades, així com observar-ne la complementarietat i la seva repercussió en casos d’estudi concrets.ca
dc.description.abstractEl presente trabajo se centra en la educación emocional como herramienta para situar la expresividad en el núcleo de la música y del aprendizaje musical. A través del estudio y la aplicación de tres enfoques —focusing, el estado de flujo y la sensory awareness— relacionados con estos conceptos, se buscan nuevos caminos para alcanzar este objetivo. El carácter vivencial de los aspectos abordados durante la investigación ha requerido una aplicación personal bastante amplia en la parte práctica, combinada con un acompañamiento expresivo y emocional tanto a nivel grupal como individual. Todo ello ha permitido aplicar los conocimientos extraídos de las líneas de trabajo seleccionadas, así como observar la complementariedad entre ellas y su repercusión en casos de estudio concretos.spa
dc.description.abstractThis research focuses on emotional education as a means to place expressivity at the core of music and musical learning. This goal is pursued through the study and application of three approaches — Focusing, Flow, and Sensory Awareness. The experiential nature of these concepts has required an extensive personal application, combined with expressive and emotional support at both the individual and group levels. Through the practical implementation of these approaches, I have been able to observe their complementarity and their impact on the participants involved in the study.eng
dc.format.extent180 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subject.otherTFG Pedagogia
dc.titleEducació emocional i expressivitat artística : caminant per les harmonies del cos i la consciència
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesiscat
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapcat
dc.subject.lemacEducació emocional
dc.subject.lemacMúsica--Ensenyament


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/