dc.contributor | Escola Superior de Música de Catalunya | |
dc.contributor | Grimalt, Joan | |
dc.contributor.author | Varas Rosés, Eric | |
dc.date.accessioned | 2020-04-29T18:35:12Z | |
dc.date.accessioned | 2025-03-14T11:14:33Z | |
dc.date.available | 2020-04-29T18:35:12Z | |
dc.date.available | 2025-03-14T11:14:33Z | |
dc.date.created | 2019-06 | |
dc.date.issued | 2019-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12694/7043 | |
dc.description.abstract | Aquest treball gira entorn de l'obra primerenca del compositor Johannes Brahms. S'hi estudia la relació entre l'obra per a veu i piano i la de piano solista. Concretament, s'hi ofereixen un conjunt d'anàlisis per establir-hi possibles vincles entre paraula i música i sintetitzar els marcadors que caracteritzen el llenguatge compositiu de J. Brahms. L'objectiu del treball és, doncs, oferir eines al lector per escoltar i viure d'una manera més profunda l'obra del compositor alemany a partir d'elements acadèmics i de
significació musical. | cat |
dc.description.abstract | Este trabajo gira alrededor de la obra de juventud del compositor Johannes Brahms. Se estudia la relación que existe entre la obra para voz y piano y la de piano solista. Concretamente, se llevan a cabo un conjunto de análisis semióticos y formales con el
objetivo de establecer vínculos entre palabra y música y de sintetizar los marcadores que caracterizan el lenguaje compositivo de J. Brahms. El objetivo del trabajo es, pues, ofrecer herramientas al lector para escuchar y vivir de una manera más profunda la obra del compositor alemán a partir de elementos académicos y de significación musical. | spa |
dc.description.abstract | This work is focused on the early work of the composer Johannes Brahms. It studies the relation that exists between his compositions for voice and piano and those written for solo piano. In a more concrete way, we’ll use a group of semiotical and formal analysis in order to establish the connections between words and music and to synthesize the characteristics of J. Brahms’ compositive language. The aim of this work, therefore, is to give tools to the reader for him to be able to live and listen to the work of the German composer in a deeper way, based on academic and musically signifying elements. | eng |
dc.format.extent | 60 p. | cat |
dc.language.iso | cat | cat |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | |
dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) | |
dc.title | El vincle entre la música vocal i instrumental de J. Brahms : una anàlisi musical i semiòtica dels seus Opp. 2,3,6 i 7 | cat |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | cat |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | cat |
dc.subject.lemac | Brahms, Johannes, 1833-1897 -- Crítica i interpretació | |
dc.subject.lemac | Brahms, Johannes, 1833-1897. Sonates, piano, núm. 2, op. 2, fa diesi menor | |
dc.subject.lemac | Brahms, Johannes, 1833-1897. Lieder, op. 3 | |
dc.subject.lemac | Brahms, Johannes, 1833-1897. Lieder, op. 6 | |
dc.subject.lemac | Brahms, Johannes, 1833-1897. Lieder, op. 7 | |
dc.subject.lemac | Sonates (Piano) -- Anàlisi i apreciació | |
dc.subject.lemac | Cançons -- Anàlisi i apreciació | |
dc.subject.lemac | Música -- Alemanya -- S. XIX | |