Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat
Tipo de documento
Informe
Resum
Estudi comparatiu de països i regions de l’OCDE que pretén ésser una eina de recollida d’informació que sustenti el manteniment de la classificació actual dels centres segons la seva complexitat, o bé que permeti incorporar nous criteris de valoració que tinguin en compte els principis d’equitat i cohesió social, tot basant-se en les estratègies adoptades pels diferents països estudiats. Els països i regions estudiats en aquest document són Gran Bretanya (Anglaterra), Austràlia, Canadà, Estats Units, Finlàndia, França, Itàlia (Llombardia), Països Baixos, Portugal i Xile.Citación recomendada
Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat. Elaboració: Víctor Arribas Payà, Sergi Cumplido Mercader, Marc Martínez Pons, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-02Extensión
41 p.
Colección
Documents. CSASE; 42
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Copyright: Víctor Arribas Payà, Sergi Cumplido Mercader, Marc Martínez Pons, Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Temps de canvi i complexitat en l'educació : Jornada de Reus, 9 de maig de 2009
Consell Escolar de Catalunya (2009-12) -
Instrucció 3/2024, sobre la classificació dels centres educatius segons la complexitat (09.05.2024)
Departament d'Educació. Secretaria General (2024-05-09) -
Com classificar els centres educatius segons la complexitat?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04)La tasca d’establir uns criteris objectius i quantificables per classificar els centres educatius no és fàcil, ja que aquests poden derivar-se tant de les característiques administratives com de les ...





