Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat (2020)
Author
Arribas Payà, Víctor
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Cumplido Mercader, Sergi
Martínez Pons, Marc
Publication date
2020-02Abstract
Estudi comparatiu de països i regions de l’OCDE que pretén ésser una eina de recollida d’informació que sustenti el manteniment de la classificació actual dels centres segons la seva complexitat, o bé que permeti incorporar nous criteris de valoració que tinguin en compte els principis d’equitat i cohesió social, tot basant-se en les estratègies adoptades pels diferents països estudiats. Els països i regions estudiats en aquest document són Gran Bretanya (Anglaterra), Austràlia, Canadà, Estats Units, Finlàndia, França, Itàlia (Llombardia), Països Baixos, Portugal i Xile.
Document Type
Report
Language
Catalan
Keywords
Escoles - Classificació
Escoles - OCDE
Sistema educatiu - OCDE
Extension
41
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Documents. CSASE;42
Citation
Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat. Elaboració: Víctor Arribas Payà, Sergi Cumplido Mercader, Marc Martínez Pons, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
This item appears in the following Collection(s)
- Sèrie - Documents [44]
Rights
Copyright: Víctor Arribas Payà, Sergi Cumplido Mercader, Marc Martínez Pons, Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/